23/01/2018 - Conferencia "Constrúe o teu propio R2D2 - Robótica e educación para o presente"

Queres aprender a construir un droide R2D2 de baixo custo e totalmente funcional empregando impresoras 3D e moita imaxinación? Queres aprender cómo controlar os seus movementos, sonidos e luces mediante unha App que se comunica co cerebro do robot (baseado nunha placa de Arduino)? Ésta é a túa conferencia!

O vindeiro 23 de xaneiro ás 16.00 h, na Aula 15 da Escola de Enxeñaría Industrial (Sede Campus), terá lugar a conferencia "Constrúe o teu propio R2D2 - Robótica e educación para o presente", e contaremos coa participación da asociación cultural EchoBase28th acompañados, por suposto, do ¡seu droide R2D2!.

R2D2 en acción

Esta conferencia enmarcase dentro das actividades previas ás Xornadas JAI'2018 nas que contaremos, xunto a outros robots, coa intervención estelar de R2D2.

Formulario de inscrición