O Cinae desenvolverá unha tecnoloxía de detección con drones de especies invasoras e prevención de lumes forestais

Grazas ao convenio asinado coa Deputación de Pontevedra, que destina 170.000 euros a este proxecto

Desenvolver unha tecnoloxía que permita traducir as imaxes captadas por vehículos aéreos non tripulados en información coa que traballar na detección e no seguimento da evolución de especies vexetais invasoras, así como na detección de posibles factores de risco de lumes forestais. Este é o propósito central do proxecto que desenvolverán os investigadores e investigadoras do Cinae (Centro de Innovación Aeroespacial de Galicia), grazas ao convenio asinado nesta xornada coa Deputación de Pontevedra. Cunha duración de dous anos, o acordo contempla o investimento de 170.000 euros nun proxecto centrado no desenvolvemento dun sistema de procesado da información obtida por drones, satélites ou sensores para poder intervir nos sectores medioambiental, agroforestal e mariño.

EME

O reitor da Universidade de Vigo e presidente do padroado do Cinae, Salustiano Mato, e a presidenta da institución provincial, Carmela Silva, rubricaron nesta xornada este acordo, nun acto que contou tamén coa participación do director xeral do Cinae, Antonio Castro; o director técnico da Fundación Cinae, o profesor Fernando Aguado, e o responsable da súa Área de Sistemas non Tripulados, o investigador da Universidade Higinio González. “Cinae está desenvolvendo xa un traballo importante en temas espaciais e de avións non tripulados e este convenio vai permitir desenvolver unha serie de aplicacións que permitan ter unha capacidade de información e detección sobre o territorio que permita anticipar problemáticas importantes, como por exemplo os incendios”, salientou Mato dunha metodoloxía que permitiría, por exemplo, “comezar a facer un inventario” das zonas boscosas con maior grao de combustibilidade e así “poder actuar dunha forma máis efectiva”.