O concurso 'Eme_Pakuxa' busca mellorar as técnicas de improvisación oral da comunidade universitaria

Cada participante terá 20 segundos para defender cada unha das 20 diapositivas propostas

Pecha Kucha é unha modalidade de presentación oral, dinámica e curta creada no 2003 e que na actualidade está a consolidarse a través de diferentes congresos e concursos. Adaptando este formato oriental a concurso, a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía xunto coa Delegación do Alumnado puxeron en marcha o concurso Eme_Pakuxa que terá lugar os días 3 e 4 de abril no vestíbulo do centro. Trátase dun certame de improvisación oral que pretende contribuír a mellorar a técnica das exposicións orais da comunidade universitaria así como divertir ás e aos asistentes a través de exposicións breves de seis minutos e 40 segundos.

20190318

Carmen Filgueira, delegada do alumnado na EME, explica que fixeron “unha adaptación do formato Pecha Kucha”, que orixinalmente non aposta pola improvisación, para que as e os participantes aborden en público temas que non coñecen con anterioridade durante un tempo limitado. “Aínda que o tema principal será académico, queremos facelo dunha forma relaxada e graciosa”, destaca.