O esforzo, a solidariedade e a constancia triunfan na Gala do Deporte Universitario

Entre outras distincións, outorgáronse os Premios á Excelencia Académica e Deportiva

A Gala do Deporte Universitario leva 27 anos reivindicando o deporte na súa concepción máis ampla, recoñecendo valores como o compromiso, o traballo en equipo, a disciplina, a constancia, o sacrificio, a solidariedade ou os estilos de vida saudables. Así o resumía o actor Carlos Blanco, no inicio dun evento que se desenvolveu este mércores no auditorio do Concello de Vigo. Blanco foi o encargado de presente unha nova edición da gala que contou como padriño co empresario Eduardo Vieira, impulsor da Vig Bay, cita que o vindeiro mes de abril cumprirá o seu vixésimo aniversario.

20181121

No transcurso deste evento, que contou coa actuación da banda Igloo, entregáronse un total de 39 galardóns, tanto a deportistas e clubs da Universidade de Vigo polos seus éxitos e esforzos como a outras persoas ou clubs que traballan a prol da promoción dos valores do deporte. O reitor da Universidade, Manuel Reigosa, felicitou a todas e todos os premiados polos éxitos e logros obtidos pero tamén polo esforzo e pola capacidade de mellorar. Reivindicou o papel do deporte universitario “como un elemento didáctico fundamental”. O alcalde de Vigo, pola súa banda, louvou o esforzo de compaxinar estudos e deporte, e remarcou que na actualidade “o deporte é unha explosión cultural que ocupa tantos lugares que forma un novo modo de entender unha sociedade”. Abel Caballero tamén ofreceu a colaboración do concello para traballar estreitamente na promoción do deporte universitario.