Unha nova forma de gozar de Santa Bárbara

Teresa Rivas impartiu este martes unha conferencia sobre a conservación do granito

Como cada ano, a Delegación de Alumnado da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía organiza un programa de eventos na honra a súa patroa, Santa Bárbara. Pero para a edición deste 2018, o estudantado deseñou un programa máis amplo, un ‘Mes Cultural’, que botou a andar este mes e se estenderá ata finais de novembro. Trátase dunha serie de actividades que inclúe, por unha banda, un ciclo de conferencias e, por outra, a tradicional festa popular e as actividades deportivas, coa IX edición da carreira de Santa Bárbara como reclamo principal. Segundo explican dende a Delegación de Alumnado, todos estes eventos están deseñados pensando na comunidade universitaria en xeral, pero especialmente no eido da enxeñaría, buscando a participación de todos e todas en actividades fóra das aulas.

20181030

A parte central do Mes Cultural é un ciclo de relatorios no que se abordan temas de actualidade e de especial interese para o alumnado da escola. Este martes a convidada foi Teresa Vilas, profesora do Departamento de Enxeñaría dos Recursos Naturais e Medio Ambiente, que ofreceu un relatorio sobre a conservación do granito como rocha ornamental no patrimonio construído. Esta docente súmase así ao conxunto do profesorado encargado de abordar temas de grande interese para calquera tipo de público, pero máis aínda para o propio alumnado da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía, posto que “intentamos escoller temas interesantes para nós, como alumnado de Enxeñaría que somos, pero tamén que abarcasen un espectro de público o máis amplo posible, facendo accesibles e interesantes as conferencias para todo o mundo”, aclara Jesús Rico, secretario da Delegación de Alumnado.